Kampaně stran už nejsou štvavé, ale jsou nevýrazné, tvrdí odborníci

07.10.2012 8:04 | Zprávy

Letošní předvolební kampaň je podle expertů krotká a nevýrazná. Strany, s výjimkou ČSSD, propagují nekonfliktní témata. Stírají se také rozdíly mezi tím, co jednotliví aktéři hlásají. Napsal server iDnes.cz.

Kampaně stran už nejsou štvavé, ale jsou nevýrazné, tvrdí odborníci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pár bilboardů k volbám.Vtip a provedení posuďte sami

Kampaně velkých stran jsou zaměnitelné. „Není nastolena žádná výrazná agenda. Všechny kampaně jsou univerzální a nabízejí to samé,“ řekl pro iDnes.cz mediální odborník a šéfredaktor časopisu Marketing & Media Daniel Köppl.

Občany už neunavují štvavé kampaně

Lidé jsou mnohem méně vystaveni antikampaním, jako tomu bylo v roce 2008. ČSSD se ale této strategie stále drží. Přesto je její kritika vlády spíš všeobecná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: vfe

Referendum

Dobrý den pane Havlíčku!! Proč si myslíte, že se nemohou obyčejní lidé sami rozhodnout v referendu o směřování ČR ? Petr Vondrák

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dusno u stánků na Zemi živitelce: Ale to je cena za sto gramů, pane

17:55 Dusno u stánků na Zemi živitelce: Ale to je cena za sto gramů, pane

„Jako malý jsem na Živitelku chodil s tátou na klobásu na grilu. Dnes je to na to udělat dětem oblož…