„Nepovažujeme za účelné, abychom viseli na billboardech s hesly o tom, co schválila, a v některých případech ani ještě neschválila, vláda. Věříme našim osobnostem ve městech a obcích. V komunální kampani stavíme na konkrétních úspěších a odvedené práci. Kdo volí ve své obci lidovce, volí ověřenou značku. KDU-ČSL je zárukou kvality,“ říká Pavel Bělobrádek.
Na kampaň strana vyčlenila 3,5 milionu korun, a hlavním předvolebním heslem je KOMUNÁLNÍ POLITIK KDU-ČSL = ZÁRUKA KVALITY. Lidovci zdůrazňují, že na komunální úrovni prosazují zodpovědné hospodaření, neboť nemají rádi dluhy. Jako zavedená strana s širokou členskou základnou prý lidovci mají také zkušenosti s čerpáním evropských dotací.Cel

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp