„Nepovažujeme za účelné, abychom viseli na billboardech s hesly o tom, co schválila, a v některých případech ani ještě neschválila, vláda. Věříme našim osobnostem ve městech a obcích. V komunální kampani stavíme na konkrétních úspěších a odvedené práci. Kdo volí ve své obci lidovce, volí ověřenou značku. KDU-ČSL je zárukou kvality,“ říká Pavel Bělobrádek.
Na kampaň strana vyčlenila 3,5 milionu korun, a hlavním předvolebním heslem je KOMUNÁLNÍ POLITIK KDU-ČSL = ZÁRUKA KVALITY. Lidovci zdůrazňují, že na komunální úrovni prosazují zodpovědné hospodaření, neboť nemají rádi dluhy. Jako zavedená strana s širokou členskou základnou prý lidovci mají také zkušenosti s čerpáním evropských dotací.Cel
„Jsme jedinou stranou, která dlouhodobě brání rodinné hodnoty. Na celostátní úrovni jsme prosadili snížení daní pracujícím rodičům. Jsme pro zkrácené úvazky. Naší prioritou je zvýšení počtu školek. Námi vedené obce se starají o životní prostředí a hezký vzhled,“ hlásá dále KDU-ČSL.
Lidovci prý také brání vylidňování obcí a starají se o kulturní dědictví i na komunální úrovni. A to i cestou podpory regionálních firem. Tu prý poskytují lidovečtí starostové, neboť dobře vědí, že lidé budou žít tam, kde budou mít práci.
autor: mp