Klaus mladší na svém Facebooku zveřejnil graf srovnání průzkumů od června do prosince 2019 a neskrýval rozčarování nad tím, jak rozdílně si Trikolóra počínala u různých průzkumových agentur. Zatímco v měření volebních preferencí, které realizovala společnost SANEP, se Trikolóra těšila až sedmi procentům, v průzkumu volebního potenciálu agentury Phoenix Klausova strana získala 6,1 procenta hlasů. Největší propad zaznamenala Trikolóra v prosincovém průzkumu agentury STEM, kde spadla až na 0,5 procenta.
Průzkum agentury SANEP překvapil doposud nejvyšším odhadem pro hnutí Trikolóra. To je již několik měsíců největším „skokanem“. V průzkumu skončilo hned za nejsilnější čtveřicí, kterou tvoří ANO se 28,9 procenta, ODS se ziskem 10,8 procenta, Piráti s 8,5 procenta a hnutí SPD, které by získalo 8,1 procenta. Více jsme psali ZDE.
Zato do agentury STEM se na sociální síti Klaus mladší pořádně opřel: „Nejvypečenější je, že u té jediné agentury, kde to 8x kleslo (ze 4,0 na 0,5), jsme měli interní průzkum (za několik set tisíc) rozdělenej i po krajích. A tvrdili nám v něm, že máme 4 % skalních voličů a 3 % dalších pravděpodobných. Tak buď nás okradli a prodali nám totální bulšit. Nebo jim to nesedí teď. Anebo se 7/8 ‚skalních‘ voličů hrozně naštvalo, že se blíží Vánoce, a přešlo jinam.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab