Ťok také argumentoval tím, že tento postup mu umožňuje zákon. Upozornil, že na celém Ministerstvu dopravy je jenom pět odborníků na mýto a s ohledem na znění zákona o státní službě se situace rychle řešit nedá.
Místopředseda poslaneckého klubu TOP 09 František Laudát ale tvrdil, že není možné někomu z volné ruky zadat zakázku na poradenskou činnost. Ťok si za svým rozhodnutím ale stojí. Argumentuje tím, že když se včas nepodaří vybrat provozovatele mýtného systému, hrozí, že nevybereme 25 milionů korun denně. „A někdo mě bude cvičit z toho, že je to věc naprostého selhání, smlouva za 52 milionů na tři roky,“ prohlásil Ťok.
Jsem první ministr, který hájí zájmy státu. A jsem za to fackován
Teorie o tom, že je stále spojen se svým bývalým zaměstnavatelem, označil za natolik absurdní, že prý není třeba se k nim vracet. Narážel tak na fakt, že před svým nástupem na Ministerstvo dopravy byl ředitelem české pobočky firmy Skanska. „Jsem první ministr, který hájí zájmy státu, a dostávám za to zleva zprava,“ posteskl si.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam