"Je to běžný postup. Jedna reklama zmizí a o pár metrů vedle vyroste další. Než úřady rozhodnou o jejím odstranění, majitel té plochy má už vyděláno. Prostě se mu to vyplatí," tvrdí vedoucí střediska správy a údržby dálnic v Mirošovicích u Prahy Stanislav Šimon.
Likvidace takové jedné nelegální reklamy trvá přibližně dva měsíce. Za tu dobu majiteli vydělá průměrně 15 tisíc korun. "Je to snadný výdělek. Tomu člověku nehrozí od ministerstva dopravy ani žádná sankce. Pouze se mu oznámí, že je jeho reklamní plocha nepovolená," vadí Švorcovi nedostatek legislativy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan