„Logo se mi líbí,“ přiznal na úvod Dvořák a dodal: „Vlastně není nové, ČT se vrátila ke svému původnímu logu, které se postupně vyvíjelo.“ Na obrazovce České televize se po mnoho let objevovala pouze čísla.
S logem ještě budeme pracovat, ale nenastanou zásadní změny
Za vývoj loga televize zaplatila přes 400 tisíc. Další necelý milion stál manuál, ve kterém je například uvedeno, kde se logo používá. Součástí zakázky je i písmo, které je vytvořeno speciálně pro účely ČT. Podle ředitele Dvořáka bude čitelnější.
„Než jsme logo dali na obrazovku v běžném vysílání, tak jsme nemohli dotáhnout všechny detaily. Ještě s ním budeme pracovat. Podoba není finální, ale neměly by nastat nějaké zásadní změny,“ popsal na Radiožurnálu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe