Vinařství bylo určeno výhradně pro marketingové potřeby Sazky. Kolby se dočkalo řady ocenění doma i v zahraničí, Hušák si sám vybral jednu z nejstarších a nejlépe situovaných vinařských tratí.
Do týmu si jako ředitele prosadil Hušák Martina Nesvadbu, kterého v roce 2002 přetáhl další barvité postavě českého byznysu, bývalému řediteli televize Nova Vladimíru Železnému.
Ve výběrovém řízení nakonec boj o vinařství vyhrála společnost Rosso steel, která vinařství koupila za 45 miliónů korun. Ředitel společnosti a zároveň i finalista soutěže podnikatel roku 2009 Josef Šmíd věří, že vinařství zakoupené pro marketingové účely ocelářské společnosti bude pro managment i ekonomicky stabilní a výnosnou radostí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pal