Projekt zařazený pod Agenturou pro sociální začleňování měl nabádat Čechy k toleranci. Kampaň končí v dubnu a o jejím prodloužení nechce Chvojka již ani slyšet. Píše to časopis Týden.
„Od počátku jsem to vnímal jako časově omezený projekt, který by neměl přerůst do trvalé agendy Agentury pro sociální začleňování. Kampaň HateFree Culture se bohužel dostala do určité slepé uličky. Nejvíce pozornosti nakonec přitahuje její pozadí, financování a personálie s ní spojené, méně už její obsah,“ tvrdí Chvojka. Není si ani jist celkovým výsledkem HateFree Culture. „Považuji ho za velmi těžko měřitelný,“ uvedl. Dienstbier by oproti němu ve smlouvě pokračoval.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef