Podívejte se, kolik ušetříte s EET, ukazovala reklama. A byla to ta nejdražší reklama ze všech

21.04.2017 10:52 | Zprávy

Soutěž na reklamní kampaň, jež upozorňovala na možné úspory, které přinese elektronická evidence tržeb, vyhrála firma s nejdražší nabídkou. Generální finanční ředitelství výsledek výběrového řízení hájí tím, že vítězná společnost získala nejvíce bodů. Kromě ceny se zohledňoval i umělecký dojem. Píše o tom server iDnes.cz.

Podívejte se, kolik ušetříte s EET, ukazovala reklama. A byla to ta nejdražší reklama ze všech
Foto: Hans Štembera
Popisek: Demonstrace za svobodu podnikání, proti EET a proti budování socialismu

Tu reklamu asi znáte, spot, v němž mužský hlas líčí, co je všechno možné pořídit za 18 miliard, které stát získá navíc díky elektronické evidenci tržeb. Reklamní kampaň běžela od loňského června do letošního února.

„Víte, co znamená 18 miliard? To jsou třeba platy zdravotníků a vybavení 18 nemocnic nebo za to může být 140 škol a školek,“ cituje server z reklamy. Vytvořila ji jedna z největších mediálních agentur na českém trhu, firma McCann-Erickson Prague, stejně jako rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a bannery na internetu. Celkem si za to řekla přes 3,5 milionu korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vam

Kde berete jistotu, že většina občanů ČR chce EURO?

Tvrdit, že jsme se k tomu zavázali při vstupu není argument, od té doby se toho přeci dost změnilo. A já třeba nevidím v přijetí žádný přínos pro obyčejné lidi, jako jsem třeba já. Můžete mi vysvětlit, co mi přinese? Zvýší se tím třeba má mzda nebo zlevní se ceny bydlení, potravin, služeb? Podle mě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Z čeho ten náš český lev tak vypelichal? Keller o moderním logu

5:00 Z čeho ten náš český lev tak vypelichal? Keller o moderním logu

NEKOREKTNĚ S KELLEREM „Najděte tři rozdíly,“ vybízí v komentáři pro ParlamentníListy.cz sociolog a f…