„Loňský ročník s tématem Žena ve městě, zaměřený na aktivní městskou ženu, byl z pohledu zúčastněných partnerů i návštěvníků úspěšný, a tak jsme se rozhodli jej zopakovat. Tentokrát dáme větší prostor partnerům, kteří se zaměřují také na děti a muže,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.
II. ročníku Pop-Up Boutique Unique Unique se zúčastní partneři nabízející produkty a služby z oblasti developerů, bydlení a designu, módy, kosmetiky, gastronomie apod. Ti všichni se představí v místě plném originálních nápadů, nikdy nekončící zábavy a téměř hmatatelné energie.
Unikátní prostor se zajímavou historií – rezidence Mostecká 21

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan