Jan Fischer podle Kříže oblepil zemi billboardy se sloganem „Slovo, které platí“. Ten má prý asi stejné parametry jako někdejší ujištění „Myslím to upřímně“ od Stanislava Grosse. Jan Fischer prý svým životem vyzařuje všechno možné, jen ne to, že se na něj občané mohou spolehnout.
Kříž připomíná zejména jeho „zásluhy“ o miliardové ztráty ve fotovoltaice, které spáchal jako předseda vlády. V roce 2009 prudce poklesly ceny fotovoltaických panelů z Číny a provozovatelé „čísté“ solární energetiky měli garantovanou výkupní cenu. Tím se jím nabízela možnost úžasného zisku, které pochopitelně masově využívali a Energetický regulační úřad začal bít na poplach.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav



_profil_top.jpg)
