Pražská plynárenská obhájila prestižní ocenění

28.02.2018 17:30 | Komerční článek

Stejně jako v minulém roce patří značka Pražská plynárenská mezi tzv. Superbrands. Stala se totiž držitelem prestižního ocenění Superbrands Business Award 2018.

Pražská plynárenská obhájila prestižní ocenění
Foto: ppas.cz
Popisek: Pražská plynárenská - logo

Rozhodl o tom v rámci rozsáhlého výběrového řízení sedmnáctičlenný odborný Business Brand Council, složený z nezávislých expertů v oblasti komunikace, marketingu, byznysu a médií.

Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Vznikl před 20-ti lety ve Velké Británii a dnes probíhá na základě identických kritérií v téměř 90-ti zemích světa na pěti kontinentech . Titul Superbrands je udělován pouze nejlepším značkám na trhu, přičemž do programu samotného se značka sama nemůže nijak přihlásit.

Titul Superbrand je znakem speciálního postavení, přičemž do programu samotného  se značka sama nemůže nijak přihlásit.

Pražská plynárenská je ryze českým dodavatelem energií, kterého vlastní hlavní město Praha. Je druhým největším tuzemským dodavatelem zemního plynu a energie celkově dodává do bezmála 410 tisíc odběrných míst po celé České republice. Společnost je známa tím, že k samotné dodávce energií nabízí i širokou nabídku doprovodných služeb a bonusů, mnohdy v tuzemsku ojedinělých.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Komerční článek

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Blanárova schůzku se „zakázanými“ médii. Co padlo za dveřmi? Analytik zná odpověď

5:00 Blanárova schůzku se „zakázanými“ médii. Co padlo za dveřmi? Analytik zná odpověď

TÝDEN V MÉDIÍCH Petr Fiala neměl žádné kmotry v pozadí, nikdo mu zadarmo nic nedal a musel se adapto…