Většina politických stran letos zvolila obvyklé způsoby propagace - vyvěšují billboardy, inzerují v novinách a pořádají mítinky. Zvláštností je tak především způsob, jaký některé strany zvolily pro zveřejnění svých kandidátek a programů, které médiím a potenciálním voličům představují na etapy.
Slovní výpady prý teprve přijdou
Řada stran se také zaměřuje na mladé voliče, které "loví" zejména na internetových sociálních sítích. Skutečná kampaň plná slovních přestřelek a hanění politických oponentů přijde až s blížícím se termínem předčasných voleb, uvedl před časem mediální expert Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické. Podle mediálního experta Daniela Köppla ale nelze na internetu najít nové příznivce. Počítačová síť slouží spíše k utužení kontaktů s těmi přesvědčenými, míní.
Další odlišnost od dřívějších kampaní by se dala najít v tom, že namísto bojů mezi politickými uskupeními nastávají spíše střety uvnitř stran. S tím souhlasí i Zbořil, podle kterého je kampaň málo nápaditá a politická uskupení mají často více práce s hašením vnitrostranických sporů než s opravdovým předvolebním bojem proti konkurentům a lákání voličů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas, čtk