V trmické škole se pod vedením Gottfriedové daří úspěšně pracovat s myšlenkou inkluzivního vzdělávání, podle níž by do stejných škol měly chodit žáci s různými vzdělávacími potřebami. V Trmicích, které jsou pokládány za sociálně vyloučenou lokalitu, se daří pracovat také s romskou menšinou a začleňovat děti do jednoho kolektivu.
Předání ceny v rezidenci amerického velvyslance se zúčastnili také členové žákovské hudební skupiny Trmikus
Schapiro při předání ceny označil trmickou školu za vzor inkluzivního vzdělávání. "Je to místo, které je domovem pro děti z jakéhokoliv prostředí, místo kde se děti viditelně rády učí a místo, kde děti skvělé pracují," uvedl ambasador. Dodal, že při návštěvě školy se sám přesvědčil, že učí vnímat rozdílnost lidí jako výhodu, ne jako bariéru. Gottfriedovou pak ocenil jako skvělého lídra týmu, který školu provozuje.
Gottfiredová podotkla, že trmická škola pracuje s dětmi, které jsou těžce zdravotně postižené, dětmi cizinců, romského původu, s nadanými žáky i žáky s poruchami učení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp