Za dva týdny má také zveřejnit novou organizační strukturou, jež vrací zpět do hry producentská centra. Ta fungovala už za někdejšího šéfa ČT Iva Mathého. Jak bude vypadat model producentských center, to Dvořák řekne za 14 dní televizním radním.
„Na pozice šéfů producentských skupin chci vypsat otevřené tendry, aby se o ně mohli ucházet zaměstnanci ČT i někdo zvenku," vysvětlil k tomu ředitel.
HN připomínají, že radní od něj dostanou na stůl dvě koncepce budoucího vývoje ČT. „Jedna bude víc při zdi a druhá více rozvojová," zmínil k tomu sám Dvořák.
Také Události, podle toho, co řekl, dostanou nový kabát. „Rád bych dostal pod jednu střechu zpravodajství a publicistiku. Také bych chtěl, aby zpravodajství dokázalo odlišit práci práci pro ČT24, a aby Události nebyly jen další zpravodajskou relací ČT24. Podle mého názoru neplatí, že divák, kterého zprávy zajímají, si pustí ČT24 a divák, kterého nezajímají, si zprávy stejně nepustí. Události mají sloužit právě těm divákům, kteří potřebují zprávy jednou denně," zmínil k tomu Dvořák.
Večerníček na jiném kanále, kde nebude reklama?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb