ParlamentníListy.cz byly opakovaně upozorňovány na praktiky marketingových aktivit, které bez sebemenšího zájmu hejtmana Pardubického kraje Martina Netolického či jeho koaličních partnerů vynakládá Správa a údržba silnic Pardubického kraje. Naše redakce získala řadu smluv, které tato organizace utrácí za vlastní či jinou propagaci.
Jedním z posledních případů je i nákup tří stovek kusů titulu "Silnice v Pardubickém kraji, historie a současnost". Ty si Správa a údržba silnic pořídila za 96 tisíc letos v srpnu.
Za titulem podle všeho stojí Máša agency. Firma, u které takzvaná SÚSka utrácí pravidelně. Vzájemné náklonnosti nevadilo ani to, že kniha je původně z roku 2009 a nová várka titulů je dotiskem. „Prodávající touto smlouvou prodává a kupující touto smlouvou kupuje předmět koupě a tento přijímá do svého vlastnictví za níže sjednanou kupní cenu," stojí také ve smlouvě, pod kterou je podepsán Miroslav Němec a David Kantor.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový