Vládní agentura CzechTourism má za úkol propagovat Českou republiku jako atraktivní turistickou destinaci. K tomu měla posloužit i soutěž Ice Wine du Monde, přehlídka ledových a slámových vín z celého světa, která se uskutečnila v Lednicko- valtickém areálu.
Předseda Světové organizace pro víno a vinohradnictví soutěž ocenil jako celosvětově ojedinělou akci a spokojen byl i šéf agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Jeho spokojenost však podle denníku MF DNES může mít více příčin.
Vinařská soutěž byla financována státem. Ten (prostřednictvím agentury CzechTourism) vybral jako organizátora celé akce pražskou komunikační agenturu KRM. Na ní je zajímavé, že se až do roku 2009 jmenovala Perfomax. Tuto firmu v roce 2000 založil a pak devět let vlastnil právě současný ředitel vládní agentury Rostislav Vondruška. Firmu posléze prodal proto, že se stal ministrem v úřednické vládě Jana Fischera. A cena společnosti, která devět let utěšeně rostla a expandovala, byla stanovena na jednu korunu. Nový vlastník, podnikatel Milan Kratochvíl, ji posléze přejmenoval na KRM.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav