Ústřední ředitel České obchodní inspekce Mojmír Bezecný byl posledním hostem nedělních Otázek Václava Moravce České televize a hned v úvodu svého vystoupení přiznal, že i on byl jako zákazník ošizen letos v létě. V obecné rovině poznamenal, že na tržnicích bývají zákazníci nějak postiženi přibližně ve třiceti až čtyřiceti procentech případů.
Následně se vyjádřil i na dobře známé prodejní akce a tzv. šmejdy. Bezecný poděkoval médiím, která tomuto tématu věnují velkou pozornost. Česká obchodní inspekce přesto nabádá české občany, aby nesdělovali své údaje v různých informačních sítích, protože jinak hrozí, že dříve či později se ocitnou na akci, kde budou nabízeny dobře známé hrnce či deky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp