Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy
15.06.2020 18:28
KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, zase utrácí. Tentokrát se rozhodla promovat značku kvality „Q“ a podporovat regiony České republiky. Nakoupila proto vysílací čas u rádií Evropa 2 a Frekvence 1, kde si objednala odvysílání krátkých reklamních spotů a soutěží. Celkem za to zaplatí 2.276.744 korun.
Smlouva mezi CzechTourism a rádiem Evropa 2 byla dle registru smluv uzavřena 21. května letošního roku; ve stejný den však agentura uzavřela téměř stejnou smlouvu také s rádiem Frekvence 1, které patří pod stejnou akciovou společností Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka.
Anketa
Kolik dostane Babišovo ANO v parlamentních volbách 2021?
Evropa 2 se CzechTourismu zavázala, že odvysílá 40 spotů, které mají délku půl minuty. Také se jedná o 20 soutěží v Ranní show vysílané Evropou 2, přičemž se bude vysílat jedna soutěž za jeden den, celkem tedy dvacet soutěžních dnů ve čtyřech týdnech, a také 96 promo spotů, které budou propagovat Český systém kvality služeb, značky kvality „Q“ a regiony České republiky. CzechTourism za to zaplatí 1.212.000 korun. Celá kampaň by měla proběhnout v červnu, září, říjnu a listopadu letošního roku.
CzechTourismu jsme se zeptali, zda velkoryse placenou spolupráci chápeme správně, zda se třeba nejedná ještě o něco navíc. A nejedná.
„Předmětem smlouvy uzavřené mezi Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism a společností EVROPA 2, spol. s r.o. je odvysílání 40 celoplošných spotů o délce 30 s, odvysílání 20 soutěží během 20 soutěžních dní ve 4 týdnech v pořadu Ranní show Evropy 2, a odvysílání 96 promo spotů. A to za účelem propagace Českého systému kvality služeb, značky kvality „Q“ a podpory regionů České republiky,“ ujistila nás tisková mluvčí CzechTourism Ivana Vejvodová.
Anketa
Petr Nečas nebo Robert Šlachta. Kdo je pro vás důvěryhodnější?
O něco menší smlouva v hodnotě 1.064.744 byla tentýž den uzavřena také s dalším rádiem sídlícím ve Wenzigově ulici, a to s Frekvencí 1. I tato kampaň proběhne v červnu, září, říjnu a listopadu letošního roku. A plnění? Velmi podobné jako u Evropy 2.
„Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje pro objednatele zajistit plnění spočívající v nákupu vysílacího času v programu Rádia pro odvysílání reklamních spotů a jiných obchodních sdělení objednatele v celkovém počtu 68 celoplošných spotů (při délce 30 sec/spot), 20 soutěží (každý den jedna soutěž, celkem tedy dvacet soutěžních dnů ve 4 týdnech) a 72 promospotů za účelem propagace Českého systému kvality služeb, značky kvality „Q“ a podpory regionů České republiky,“ stojí ve smlouvě.
ParlamentníListy.cz se soustavně věnují upozorňování na smlouvy státních, krajských a městských institucí. Pravidelně přinášíme informace o utrácení veřejných prostředků, nad kterým často zůstává rozum stát. Jelikož se souhrnně jedná o desítky textů, rozhodli jsme se od 1. června 2020 tyto materiály sjednotit, aby je měli čtenáři možnost lépe dohledat. Všechny články proto naleznete pod shodným tagem "Kam jdou veřejné peníze".
K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.