Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy

15.06.2020 18:28

KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, zase utrácí. Tentokrát se rozhodla promovat značku kvality „Q“ a podporovat regiony České republiky. Nakoupila proto vysílací čas u rádií Evropa 2 a Frekvence 1, kde si objednala odvysílání krátkých reklamních spotů a soutěží. Celkem za to zaplatí 2.276.744 korun.

Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Podnikatel Křetínský v rozhovoru pro CANAL+

Smlouva mezi CzechTourism a rádiem Evropa 2 byla dle registru smluv uzavřena 21. května letošního roku; ve stejný den však agentura uzavřela téměř stejnou smlouvu také s rádiem Frekvence 1, které patří pod stejnou akciovou společností Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka. 
 

Anketa

Kolik dostane Babišovo ANO v parlamentních volbách 2021?

76%
14%
5%
hlasovalo: 19347 lidí
 
Evropa 2 se CzechTourismu zavázala, že odvysílá 40 spotů, které mají délku půl minuty. Také se jedná o 20 soutěží v Ranní show vysílané Evropou 2, přičemž se bude vysílat jedna soutěž za jeden den, celkem tedy dvacet soutěžních dnů ve čtyřech týdnech, a také 96 promo spotů, které budou propagovat Český systém kvality služeb, značky kvality „Q“ a regiony České republiky. CzechTourism za to zaplatí 1.212.000 korun. Celá kampaň by měla proběhnout v červnu, září, říjnu a listopadu letošního roku.
 
CzechTourismu jsme se zeptali, zda velkoryse placenou spolupráci chápeme správně, zda se třeba nejedná ještě o něco navíc. A nejedná.
 
„Předmětem smlouvy uzavřené mezi Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism a společností EVROPA 2, spol. s r.o. je odvysílání 40 celoplošných spotů o délce 30 s, odvysílání 20 soutěží během 20 soutěžních dní ve 4 týdnech v pořadu Ranní show Evropy 2, a odvysílání 96 promo spotů. A to za účelem propagace Českého systému kvality služeb, značky kvality „Q“ a podpory regionů České republiky,“ ujistila nás tisková mluvčí CzechTourism Ivana Vejvodová.
 

Anketa

Petr Nečas nebo Robert Šlachta. Kdo je pro vás důvěryhodnější?

hlasovalo: 16218 lidí
 
O něco menší smlouva v hodnotě 1.064.744 byla tentýž den uzavřena také s dalším rádiem sídlícím ve Wenzigově ulici, a to s Frekvencí 1. I tato kampaň proběhne v červnu, září, říjnu a listopadu letošního roku. A plnění? Velmi podobné jako u Evropy 2.
 
„Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje pro objednatele zajistit plnění spočívající v nákupu vysílacího času v programu Rádia pro odvysílání reklamních spotů a jiných obchodních sdělení objednatele v celkovém počtu 68 celoplošných spotů (při délce 30 sec/spot), 20 soutěží (každý den jedna soutěž, celkem tedy dvacet soutěžních dnů ve 4 týdnech) a 72 promospotů za účelem propagace Českého systému kvality služeb, značky kvality „Q“ a podpory regionů České republiky,“ stojí ve smlouvě.
 
ParlamentníListy.cz se soustavně věnují upozorňování na smlouvy státních, krajských a městských institucí. Pravidelně přinášíme informace o utrácení veřejných prostředků, nad kterým často zůstává rozum stát. Jelikož se souhrnně jedná o desítky textů, rozhodli jsme se od 1. června 2020 tyto materiály sjednotit, aby je měli čtenáři možnost lépe dohledat. Všechny články proto naleznete pod shodným tagem "Kam jdou veřejné peníze".
 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Jděte do prde*e! Vy jděte do prde*e!“ Agrese v ČT. Sochař Černý se „pral“ s kurátorkou

10:25 „Jděte do prde*e! Vy jděte do prde*e!“ Agrese v ČT. Sochař Černý se „pral“ s kurátorkou

Spor o umístění stíhaček Spitfire s motýlími křídly na fasádě pražského obchodního domu Máj vyústil …