Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy

15.06.2020 18:28 | Zprávy

KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, zase utrácí. Tentokrát se rozhodla promovat značku kvality „Q“ a podporovat regiony České republiky. Nakoupila proto vysílací čas u rádií Evropa 2 a Frekvence 1, kde si objednala odvysílání krátkých reklamních spotů a soutěží. Celkem za to zaplatí 2.276.744 korun.

Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Podnikatel Křetínský v rozhovoru pro CANAL+

Smlouva mezi CzechTourism a rádiem Evropa 2 byla dle registru smluv uzavřena 21. května letošního roku; ve stejný den však agentura uzavřela téměř stejnou smlouvu také s rádiem Frekvence 1, které patří pod stejnou akciovou společností Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka. 
 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

Mgr. Marie Jílková byl položen dotaz

ženy, děti a práce

Paní poslankyně, myslíte, že jen ženy v politice to mají složité? Nemyslíte, že je problém mnohem hlubší, a že skloubit téměř jakoukoliv práci s péčí o rodinu a děti je dost náročné? Zkoušela jste s tím něco udělat? Proč je třeba tak málo příležitostí pro práci na částečný úvazek a neměli by být něj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Je Česká televize slušné médium? Žantovský má mnoho otázek k odstřelu ředitele Součka

9:29 Je Česká televize slušné médium? Žantovský má mnoho otázek k odstřelu ředitele Součka

TÝDEN V MÉDIÍCH Seriál s názvem „Odstřel Jana Součka“ pokračuje. Kdo chce změnu ve vedení ČT a proč?…