Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy

15.06.2020 18:28 | Zprávy

KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, zase utrácí. Tentokrát se rozhodla promovat značku kvality „Q“ a podporovat regiony České republiky. Nakoupila proto vysílací čas u rádií Evropa 2 a Frekvence 1, kde si objednala odvysílání krátkých reklamních spotů a soutěží. Celkem za to zaplatí 2.276.744 korun.

Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Podnikatel Křetínský v rozhovoru pro CANAL+
Smlouva mezi CzechTourism a rádiem Evropa 2 byla dle registru smluv uzavřena 21. května letošního roku; ve stejný den však agentura uzavřela téměř stejnou smlouvu také s rádiem Frekvence 1, které patří pod stejnou akciovou společností Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka. 
 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Ne, prosím, ne.“ Viděli Evu Holubovou v Kauflandu

16:30 „Ne, prosím, ne.“ Viděli Evu Holubovou v Kauflandu

Eva Holubová se po nějaké době opět proslavila na sociální síti. Dělá „babičkovský idol“ pro řetězec…