Podle místopředsedkyně TOP 09 Heleny Langšádlové strana vedle výdajů celostátního koaličního volebního štábu eviduje, že krajské a regionální organizace zaplatily za volby ze svých rozpočtů celkem 20,73 milionu korun. Hnutí Starostové a nezávislí přispělo svým krajským organizacím ze svého rozpočtu částkou téměř pěti milionů pro krajské volby a kandidátům do Senátu částkou 1,5 milionu.
Největší položkou inzerce a billboardy
Strana na webových stránkách zpřístupnila položkový výpis všech faktur a účtů, které byly vystaveny v rámci celostátní kampaně. Nejvyšší náklady tvořil nákup reklamního prostoru. Za veškerou venkovní reklamu TOP 09 a Starostové utratili necelé dvě pětiny svého rozpočtu. Na billboardy však vynaložili pouze necelé 3,5 milionu korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr