František Ringo Čech po obrazu s názvem „Praotec Čech vítá uprchlíky“ namaloval pro Blesk další dílko k současnému dění v Evropě. A nazval jej „Lekce němčiny pro uprchlíky“. To, co je na obraze k vidění, je ovšem podle některých čtenářů jen pro velmi silné žaludky. Čech totiž vyobrazil dvě nahé dámy visící na větvi stromů a kolem nich pak stojící tři černochy. Ti pak podle všeho chtějí dívky sexuálně zneužít.
„Uschi, německá bojovnice proti rasismu a členka humanitární organizace ‚Willkommen Freunde‘ – fanatická zastánkyně nové, rodící se Evropy, a Gerda, pracovnice sekce EU ‚Nicht weiss! Nicht schwarz! Alles braun!‘, uposlechly výzvu mámy Evropy Angely Merkelové a pozvaly mladé Eritrejce na výuku němčiny do mnichovského parku,“ napsal pak pro Blesk ke svému výtvarnému počinu sám F. R. Čech. Jenže navíc k přítomným na obraze dodal i to, co si údajně mezi sebou povídají.
„Jsou to ubozí mladí, smutní chlapci, daleko od svých černošských maminek a rodné Eritreje,“ povídá tak kupříkladu se slzami v očích Gerda při pohledu na záplavu urostlých těl černých mladíků. Ti prý poté strhali z vyučujících šaty, sebrali jim peněženky a počali je osahávat, načež jedna z učitelek řekla: „Chlapci, nechte toho, nebo vám neřekneme nic o rozboru větném!“
„Rozbor větný si, schöne mädchen, strčte do těch svejch bílejch p* delí,“ zvolal na to Okavanga a vrazil do Uschi svůj černý pyj takovou silou, že jí vylezl konečníkem. „Au, au, né tak hluboko, ty ošklivý chlapče,“ prosila pak podle F. R. Čecha Uschi. Gerda upustila německo-eritrejský slovník a držíc se větve snažila se vyplivnout penis Mustafy Serengetiho, který jí natrhl koutky.
To samozřejmě není zdaleka všechno, co ke svému obrazu F. R. Čech napsal. Sotva se ale jeho dílko i se slovním doprovodem objevilo na webu, reagoval na to známý kritik Jan Rejžek. A velmi tvrdě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Böhmová, Jiří Hroník