„Nedokázali pohnout s dezolátním stavem silnic II. a III. třídy, protože se vůbec nezajímali, kde Středočeši budou parkovat, když metropole zavedla parkovací zóny v Praze 5, 6 a 8,“ upozorňuje Josef Vacek.
Chybou současného vedení kraje podle něj je, že podporuje západní variantu D3, která prý směřuje k ekologickému zničení Posázaví a je z řady důvodů zbytečná. Komunisté se socialisty dle jeho názoru nedokázali vyřešit velký problém související s chybějícím „běchovickým úsekem 511“ pražského okruhu mezi dálnicí D 1 a hradeckou dálnicí.
Ostudou a důkazem, jak vedení kraje přehlíží skutečné problémy...
Zejména obyvatelé Prahy západ a Prahy východ tím prý velmi trpí. „Ostudou a důkazem, jak vedení kraje přehlíží skutečné problémy jeho obyvatel, je pak organizace a hustota spojů veřejné autobusové a vlakové dopravy. Je nedostačující a navíc nemá potřebnou dopravní a finanční návaznost na veřejnou dopravu v Praze,“ zdůrazňuje Josef Vacek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lukáš Petřík