Události se divákům do vkusu netrefily. Česká televize má co vylepšovat

03.04.2012 16:56 | Zprávy

Prvním dubnovým dnem spustila Česká televize novou podobu svého hlavního zpravodajského pořadu Události a hned se chlubila překročením milionové hranice sledovanosti. Už o den později se ale vrátila na svá tradiční čísla o čtvrt milionu diváků níž.

Události se divákům do vkusu netrefily. Česká televize má co vylepšovat
Foto: ct.cz
Popisek: Logo České televize

Po půl roce od nástupu Petra Dvořáka do čela veřejnoprávní televize představila Česká televize zbrusu novou podobu Událostí, hlavního zpravodajského pořadu. O něm Dvořák ještě jako kandidát na generálního ředitele prohlašoval, že to je jeden z pořadů, u něhož musí ČT záležet na tom, kolik diváků ho sleduje.

Možná i proto Česká televize přispěchala po odvysílání prvních „nových“ Událostí s informací, že na pořad se dívalo milion a 56 tisíc diváků, tedy zhruba o čtvrt milionu více než je v posledním čase obvyklé. Reakce diváků však byly hodně smíšené a pořadu vyčítaly malou aktuálnost, kdy většina příspěvků mohla být odvysílána v kterýkoli jiný den, jejich nevhodné řazení i pomalý spád, což nemohly zastřít ani rádoby vychytávky jako klikání, předěly či animace.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jih

Leynová

Vzhledem k tomu, že Leynová byla demokraticky zvolena většinou, myslíte, že když by skončila, že by byl zvolen někdo jiný, kdo by šel proti ní? Co když bude zvolen ještě někdo horší?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Seznamte se. Piráti nasadili „celebritu“. Veřejnost je v šoku

18:20 Seznamte se. Piráti nasadili „celebritu“. Veřejnost je v šoku

Že politické strany využívají v předvolební kampani celebrity, už asi nikoho nepřekvapí. SPOLU pomáh…