Snažili jsme se zjistit, na koho všechno a jak zákon dopadne, a dozvěděli jsme se překvapivé okolnosti. Jedním z největších provozovatelů reklamy na českých dálnicích totiž je americký mediální obr A.C.E. Media Ventures. Toto zjištění tak úplně mění úhel pohledu na celou věc, protože do hry kolem zákazu billboardů razantně vstupuje česko-americká smlouva o ochraně investic. Důvodem je, že americká firma A.C.E. Media disponuje stovkami povolení k provozování obřích billboardů na dlouhá léta dopředu.
Za situace, kdy je americký mediální magnát vyzbrojen silnou smlouvou o ochraně investic a zároveň mu stát povolení, která v minulosti vydal, jednorázově zkrátil, si lze jen těžko představit, že by si nechal ujít příležitost vysoudit na České republice všechny případné ušlé zisky za mnoho let podnikání dopředu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav