V Česku začíná zákaz billboardů. Kdo na tom vydělá?

28.08.2017 21:16 | Zprávy

Asi téměř každý v České republice zaznamenal české vlajky, které se objevily během dnešního dne. A to právě na plochách, které by měly být odstraňovány po 1. 9. 2017. Provozovatelé reklam tím podle našich informací protestují právě proti zákonu, který jim odstranění nařizuje.

V Česku začíná zákaz billboardů. Kdo na tom vydělá?
Foto: pixabay.com
Popisek: Billboard - ilustrační foto

Snažili jsme se zjistit, na koho všechno a jak zákon dopadne, a dozvěděli jsme se překvapivé okolnosti. Jedním z největších provozovatelů reklamy na českých dálnicích totiž je americký mediální obr A.C.E. Media Ventures. Toto zjištění tak úplně mění úhel pohledu na celou věc, protože do hry kolem zákazu billboardů razantně vstupuje česko-americká smlouva o ochraně investic. Důvodem je, že americká firma A.C.E. Media disponuje stovkami povolení k provozování obřích billboardů na dlouhá léta dopředu.

Za situace, kdy je americký mediální magnát vyzbrojen silnou smlouvou o ochraně investic a zároveň mu stát povolení, která v minulosti vydal, jednorázově zkrátil, si lze jen těžko představit, že by si nechal ujít příležitost vysoudit na České republice všechny případné ušlé zisky za mnoho let podnikání dopředu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: jav

MUDr. Jan Síla byl položen dotaz

Myslíte, že máme dobře fungující zdravotnictví

Jestli tomu tak podle vás je, tak jak vysvětlíte, že dost lidí marně shání lékaře? To přeci není znakem dobře fungujícího zdravotnictví, čímž neříkám, že zdravotníci, co svou práci dělají, jí dělají špatně, ale kdo může, tak jde za lepším. Ostatně se stačí podívat i na to, kolik vystudovaných lékařů...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: