V obchodech jsou regály jako za socialismu. Není se čemu divit, napsal Insider

06.07.2013 7:27 | Zprávy

Slevy v obchodech nebudou fungovat jako magnet na zákazníky věčně. Pokud se tlačí prodej pomocí různých „akčních cen“, lidi to po čase omrzí. O problematice napsal Daniel Köppl z deníku Insider.

V obchodech jsou regály jako za socialismu. Není se čemu divit, napsal Insider
Foto: Hans Štembera
Popisek: Supermarket, ilustrační foto

Obchodní řetězce se snaží prodávat velké objemy. Právě kvůli tomu tak často využívají slev. A to i v době, kdy k tomu není žádný objektivní důvod.

Řetězce a marketéři se chovali ukvapeně. Teď kvůli tomu klesá spotřeba

Podle Köppla je v současné době možné zvolit dva přístupy. Buď prodávat na objem – velké prodeje s malou marží – anebo rizikověji – prodej na cenu - prodat méně, ale s vyšší marží. V prvním případě nemají marketéři moc práce. V druhém případě už musí značka obhájit, v čem je lepší oproti konkurenci.

Pokles spotřeby je způsobený ukvapeným chováním obchodních řetězců a lidí z marketingu, soudí Köppl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: vfe

To jako vážně?

Myslíte, že o tom, kdo by měl být premiér má rozhodovat nějaký posudek? A co volby a lidi? Berete jejich rozhodnutí vůbec vážně? Jestli politik může kandidovat, proč by nemohl být pak ministr, premiér nebo třeba prezident? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Pan prezident nemá rád změny režimu.“ Svatopluk chystá věc na Petra Pavla

21:30 „Pan prezident nemá rád změny režimu.“ Svatopluk chystá věc na Petra Pavla

„Pan prezident nemá rád změny režimu,“ tvrdí politolog Petr Drulák. I proto spolek Svatopluk z.s. sv…