„Marketingové, mediální a personální pokrytí měla strana zajištěno velmi dobře. Prakticky denně jsme mohli TOP 09 zhlédnout v televizi či na internetu a tato strana se tak mohla potenciálním voličům dostat ,,pod kůži". Největším trumfem se ukázal být K. Schwarzenberg, který předtím prošel ODA či Stranou zelených a nakonec zakotvil právě v TOP 09,“ konstatuje Duchoslav s tím, že přestože průzkumy v roce 2010 dávaly TOP 09 necelých deset procent, nakonec získala téměř 17.
TOP 09 pomohla ve volbách pravicová média
Komentátor má za to, že za to mohla především mediální atmosféra. „Pravicová média“ podle Duchoslava TOP 09 pomohla – včetně klipu „Přemluv bábu“. „Postupem času občané začali vidět, že Schwarzenberg není tím dobrotivým politikem, který na ně zhlížel z předvolebních plakátů, naopak je jeden z nejtvrdších zastánců vládních reforem. Proto také jeho popularita povážlivě klesá, a to již od podzimu 2011,“ píše Duchoslav.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh