Na případné vybudování podzemní dráhy v budoucnu vznikne studie. Vokřál dnes novinářům řekl, že chce ministra přesvědčit, aby názor změnil. Chce také apelovat na to, aby stát respektoval dřívější stanovisko města. S Ťokem hodlá jednat i primátorův náměstek Matěj Hollan (Žít Brno).
Vokřál bude argumentovat tím, že trať ve variantě vybrané ministerstvem má vést památkově chráněným areálem Masné burzy. „Je to poněkud rizikové při znalosti průběhu řízení. Mohlo by to výrazně prodloužit realizaci,“ uvedl Vokřál. Podle něj by se tak v konečném důsledku městem preferovaná varianta s diametrem – podzemní dráhou – mohla ukázat i jako levnější. „Pokud by se totiž trať nepodařilo vést přes Masnou burzu, tak jsou to potom komplikace, kudy a jak ji vést,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
Proč nebyly zapojeny příčné transformátory? ptá se někdejší šéfka ERÚ Alena Vitásková. Blackoutu se …
- 7:38 Jak to těm lidem vysvětlit? Bartoš s Hrušínským spolu u mikrofonu
- 22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska