Povinnost uvést jména všech lidí či firem, od kterých na kampaň přišly peníze či od kterých dostali bezúplatné plnění, měli kandidáti do pondělní půlnoci.
Zeman uváděl, že kampaň nepovede. Po Česku se ale objevilo velké množství billboardů a reklamních plakátů, znovuzvolení Zemana podporuje i reklama v novinách. Mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček uvedl, že volební reklama byla použita se Zemanovým vědomím.
Podle informací z volebního webu nejvíce stála velkoplošná venkovní reklama, a to asi 7,9 milionu korun. Stejně jako správu sociálních sítí, audiovizuální služby a grafické práce ji zadal spolek Přátelé Miloše Zemana. Předsedou jeho představenstva je Zemanův kancléř Vratislav Mynář.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Slibujete bránit návrhům EU, které poškozují naši ekonomiku
Co jste teda udělal pro zrušení Green Dealu nebo emisních povolenek? Nebo si nemyslíte, že to poškodí naši ekonomiku a lidi?
Další články z rubriky
9:32 Šmírování lidí „dobrovolně“? Hrozí jiný scénář, varuje analytik
TÝDEN V MÉDIÍCH Návrh Patrika Nachera (ANO) na vznik „holdingu“ pro financování veřejnoprávních médi…
- 8:35 Čunkova rána: Pavel vyčítá Turkovi? Sám by na Národní mydlil lidi pendrekem
- 19:09 Úplný konec Babiše. Na ČT hledali, jak uspokojit opozici
- 15:20 Válka je zlo! Zemřel asi poslední účastník Pražského povstání
- 9:45 Ze Zoo Praha bude obecní zvěřinec. Zastání pro exředitele Miroslava Bobka
- 4:44 Válka na Ukrajině, „rvačka gangů“. Je třeba přijmout mírový návrh. Mašín bez obalu




