Povinnost uvést jména všech lidí či firem, od kterých na kampaň přišly peníze či od kterých dostali bezúplatné plnění, měli kandidáti do pondělní půlnoci.
Zeman uváděl, že kampaň nepovede. Po Česku se ale objevilo velké množství billboardů a reklamních plakátů, znovuzvolení Zemana podporuje i reklama v novinách. Mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček uvedl, že volební reklama byla použita se Zemanovým vědomím.
Podle informací z volebního webu nejvíce stála velkoplošná venkovní reklama, a to asi 7,9 milionu korun. Stejně jako správu sociálních sítí, audiovizuální služby a grafické práce ji zadal spolek Přátelé Miloše Zemana. Předsedou jeho představenstva je Zemanův kancléř Vratislav Mynář.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
A vy jste snad politické obchody nedělali?
Jak jinak vysvětlíte, že jste navýšili počet místopředsedů sněmovny nebo jste zřídili další ministerstva?
Další články z rubriky
22:12 Trump válku s Čínou prohraje. Šokující předpověď na „digitální frontě“
Americký prezident Donald Trump vyhlásil Číně válku v oblasti vývoje umělé inteligence, kterou Spoje…
- 19:46 Studenti z Afriky za vaše peníze. Nový plán EU zděsil Jermanovou
- 18:58 „Těhotní lidé.“ Toto už „britská ČT“ nemůže ustát
- 17:10 Vybrakovaná země neschopná obrany. Česko po čtyřech letech Fialy
- 11:11 Václav Moravec „překročil hranici“. Hýbou se v ČT ledy?
- 19:30 Petr Kolman: Jediný správný názor je Pirátů a chvilkařů? Za to jsme cinkali klíči?




