Povinnost uvést jména všech lidí či firem, od kterých na kampaň přišly peníze či od kterých dostali bezúplatné plnění, měli kandidáti do pondělní půlnoci.
Zeman uváděl, že kampaň nepovede. Po Česku se ale objevilo velké množství billboardů a reklamních plakátů, znovuzvolení Zemana podporuje i reklama v novinách. Mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček uvedl, že volební reklama byla použita se Zemanovým vědomím.
Podle informací z volebního webu nejvíce stála velkoplošná venkovní reklama, a to asi 7,9 milionu korun. Stejně jako správu sociálních sítí, audiovizuální služby a grafické práce ji zadal spolek Přátelé Miloše Zemana. Předsedou jeho představenstva je Zemanův kancléř Vratislav Mynář.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: čtk
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
Ivan Trojan agituje proti lůze. „Nekousej do ruky, co tě živí,“ radí Petr Holec. Sešla se na filmové…
- 10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
- 7:38 Jak to těm lidem vysvětlit? Bartoš s Hrušínským spolu u mikrofonu
- 14:09 Podporovalo Rusko Trumpa? Aféra FBI nabírá úplně jiný směr
- 22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR