Povinnost uvést jména všech lidí či firem, od kterých na kampaň přišly peníze či od kterých dostali bezúplatné plnění, měli kandidáti do pondělní půlnoci.
Zeman uváděl, že kampaň nepovede. Po Česku se ale objevilo velké množství billboardů a reklamních plakátů, znovuzvolení Zemana podporuje i reklama v novinách. Mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček uvedl, že volební reklama byla použita se Zemanovým vědomím.
Podle informací z volebního webu nejvíce stála velkoplošná venkovní reklama, a to asi 7,9 milionu korun. Stejně jako správu sociálních sítí, audiovizuální služby a grafické práce ji zadal spolek Přátelé Miloše Zemana. Předsedou jeho představenstva je Zemanův kancléř Vratislav Mynář.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Slibujete konsolidaci veřejných financí
Mě zajímá jedno, jak se to dotkne nás občanů? Kde a na čem chcete šetřit? Budete zvyšovat nějaké daně?
Další články z rubriky
21:38 Řeší to vláda bez Babiše? Právník Kysela vidí pohromu z Bruselu
Pokud bude vítěz voleb Andrej Babiš jmenován premiérem, ocitne se vzhledem k vlastnictví Agrofertu v…
- 19:22 Hřib chtěl vzdělávat Ševčíka o Ukrajině a Hitlerovi
- 8:22 Rajchl vyhlásil válku Oganesjanovi. Přepadli mu dceru
- 4:44 Nemístný zásah do vlády? Role Pavla je jasná, říká Rajchl
- 13:39 „Tváří se jako právník“. Výborný chtěl zesměšnit Rajchla, ale sám si naběhnul
- 10:18 Nájmy dál letí nahoru. Někde i o tisíce



