Jaká reklama skutečně je, to necháme na posouzení čtenáře. Nicméně, v době zveřejnění článku mělo video na YouTube 810 000 označení „Nelíbí se mi“. Zmínky o #MeToo a vychovávání mužů zřejmě nepadly na úrodnou půdu.
Zvažujete, že budete volit Jaromíra Soukupa?Anketa
„Jestli si firma nevšimla, tak se snaží cílit na mladou generaci, jenže mladá generace se přestává holit. Všichni chtějí vypadat jak kanadští dřevorubci. Bojím se, že to dopadne jak s Playboyem, který si myslel, že už nemusí dávat do časopisu fotky holek, aby následně pochopil, jak moc se mýlil. Táhněte s tímto bojem proti mužům!“ dodává nakonec Pikora.
Sama Šichtařová o reklamě tvrdí: „Někteří ti podivní chlapíci ze závěru reklamy mi připadnou jacísi podezřelí. Jacísi asexuální. Celkem bych se před takovými individui měla na pozoru. Jednomu ale nerozumím. Když by v Gillette chlapy nejraději vykastrovali – komu pak chtějí prodávat ta svá udělátka na vousy...? Co mi tu uniká?“ ptá se.
A dodává: „Jestlipak on to nebude takový ten byznys model, kdy Playboy prohlásil, že nahé holky už ne, a když vzápětí zjistil, že skoro bankrotuje, zas tu politickou korektnost pokorně a urychleně opustil?“
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.