Vychovávat mají rodiče. Nechci to! Pikora se Šichtařovou se zděsili nad „převýchovným“ spotem

17.01.2019 15:37

Světoznámá firma Gilette vypustila nedávno novou reklamu. Dá se říci, že výchovnou. A reakce na sebe nenechala dlouho čekat. V Čechách se reklamě věnovalo duo ekonomů Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. Pikora se urazil, že není spotřebič, aby ho někdo chtěl vylepšovat a zařekl se, že značku již kupovat nebude. A ekonomka si všímá „asexuálních“ mužů v reklamě. A ptá se, zda to není jen nějaký postoj, který pod tlakem trhu firma zase rychle opustí.

Vychovávat mají rodiče. Nechci to! Pikora se Šichtařovou se zděsili nad „převýchovným“ spotem
Foto: Repro Youtube
Popisek: Záběr z nové reklamy firmy Gilette

Jaká reklama skutečně je, to necháme na posouzení čtenáře. Nicméně, v době zveřejnění článku mělo video na YouTube 810 000 označení „Nelíbí se mi“. Zmínky o #MeToo a vychovávání mužů zřejmě nepadly na úrodnou půdu.

Anketa

Zvažujete, že budete volit Jaromíra Soukupa?

66%
hlasovalo: 24121 lidí
Reklamě se věnují ekonomové Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. „Gillette ukazuje, jací mají být noví muži? Jak noví? Jsem nějaký spotřebič?“ ptá se Pikora na Facebooku, potom, co ho jeho partnerka vyzvala ke změně značky. „Cílem spotu je muže vychovávat a zlepšovat. Fakt nechci! Vychovávat mají rodiče a ne nějaká firma,“ tvrdí otec pěti dětí a přidává prohlášení: „Takže přátelé, léta jsem kupoval výrobky firmy Gillette, ale právě mi naznačila, že jsem pro ni moc mužský a já výrobky takové firmy už kupovat nechci!“

„Jestli si firma nevšimla, tak se snaží cílit na mladou generaci, jenže mladá generace se přestává holit. Všichni chtějí vypadat jak kanadští dřevorubci. Bojím se, že to dopadne jak s Playboyem, který si myslel, že už nemusí dávat do časopisu fotky holek, aby následně pochopil, jak moc se mýlil. Táhněte s tímto bojem proti mužům!“ dodává nakonec Pikora.

Sama Šichtařová o reklamě tvrdí: „Někteří ti podivní chlapíci ze závěru reklamy mi připadnou jacísi podezřelí. Jacísi asexuální. Celkem bych se před takovými individui měla na pozoru. Jednomu ale nerozumím. Když by v Gillette chlapy nejraději vykastrovali – komu pak chtějí prodávat ta svá udělátka na vousy...? Co mi tu uniká?“ ptá se.

A dodává: „Jestlipak on to nebude takový ten byznys model, kdy Playboy prohlásil, že nahé holky už ne, a když vzápětí zjistil, že skoro bankrotuje, zas tu politickou korektnost pokorně a urychleně opustil?“

Fotogalerie: - Buchty místo koblih

Vyjádření České Suverenity k ústavní stížnosti na ...
Petr Hanig
Jana Volfová
David Rath
Vyjádření České Suverenity k ústavní stížnosti na ...
David Rath

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: kas

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Tyhlety militantní feministky, zvláštní existence... Ekonomka Šichtařová debatovala s šéfkou České ženské lobby. Po jejích argumentech se už neudržela

17:21 Tyhlety militantní feministky, zvláštní existence... Ekonomka Šichtařová debatovala s šéfkou České ženské lobby. Po jejích argumentech se už neudržela

Ekonomka Markéta Šichtařová a předsedkyně České ženské lobby Eliška Kodyšová se střetly v pořadu Bez…