"Podívejte se, v čem pracujeme. Všude jen Babišovy média," sdělil pod zárukou skryté identity jeden z pracovníků PR oddělení. A tak se ParlamentníListy.cz skutečně podívaly na oficiální profil Prahy na sociální síti Facebook. Výsledek je jednoznačný. Největší počet odkliků vede právě na Babišova média: Metro nebo iDnes. Důvod?
"Praha se řadí mezi jedno z největších měst i na Facebooku, svým počtem pětadvaceti tisíc fanoušků je samozřejmě lukrativní posílat návštěvníky tam, kam se to hodí. Například denně může až pět tisíc lidí kliknout na Babišův web, který navíc dlouhodobě padá a tím mu uměle zvyšovat návštěvnost," prozradil naší redakci Petr Berkus, SEO analytik.
Namátkou poslední články oficiálního pražského Facebooku: iDnes popisuje dění v pražské Michli, Metro píše o možných kuponech místo Opencard, iDnes představuje plány kolem tunelu Blanka, Metro nafotilo bagry, iDnes se zabývá rozpočtem metropole a v neposlední řadě Metro upozorňuje na vandaly v pražské dopravě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový