„Žádný prodejce, ani ten největší řetězec, nemá nástroj, jak prověřovat, zda na trhu jiného členského státu dotyčný výrobce nenabízí potravinu v podobném obalu, ale s odlišným složením. O to absurdněji vyznívá toto nařízení pro malé a střední živnostníky, kteří danou potravinu přijímají do prodeje v dobré víře, že je v souladu se všemi právními předpisy,“ zdůraznil Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR).
Dlouhodobý problém v rámci České republiky prý představuje vylidňování venkovských oblastí. Mladí a vzdělaní lidé odsud ve velkém měřítku odcházejí za prací a lepšími službami. Stát proto opakovaně slibuje úbytek malých obchodů a podnikatelů na venkově průběžně řešit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan