Ondřej Hejma v pořadu komentoval kampaň koalice SPOLU. „Ty billboardy jsou nekoukatelný, nebarevný, temný a ty slogany, které tam používají, změna a hrozba, to je to nejhorší, co můžou udělat. Já myslím, že není zprofanovanějšího slova, než je slovo změna,“ řekl. Doplnil, že změnu slibovali i američtí prezidenti (jmenovitě Barrack Obama), ale na billboard už se většinou nevejde, kam se změna bude ubírat. A co se týče hrozby, Hejma si nemyslí, že by volič měl zájem o to, aby mu politici hrozili a vyhrožovali. „Já myslím, že strachu je tu dost kvůli covidu a žádné další politické hrozby už nikdo další nepotřebuje,“ mínil.
Dotkl se také kauzy manželství stejnopohlavních párů. Marian Jurečka prý předvedl klasického lidoveckého Rittbergera se třemi otočkami, tedy: „Nikdy, uvidíme a možná.“ A stihl to za týden. „Trapné,“ komentoval názorové obraty u lidovců.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.