Znovu útok na TV Prima: Tentokrát však Hlídací pes nemá ani nahrávku

09.06.2016 15:27

Server Hlídacípes.org pokračuje ve zpochybňování objektivity zpravodajství televize Prima ohledně jejího informování o uprchlické krizi. Rozhodnutí vedení televize Prima vyobrazovat uprchlíky jako hrozbu prý mělo své konkrétní dopady na práci reportérů v centrální redakci i u krajských zpravodajů.

Znovu útok na TV Prima: Tentokrát však Hlídací pes nemá ani nahrávku
Foto: Hans Štembera
Popisek: Televize Prima

„Za sebe mohu potvrdit, že jsem skutečně několikrát dostala příkaz: natoč anketu s lidmi o uprchlících, ale chceme jen negativní reakce. Nebo ve stand-upu řekni, že lidi uprchlíky v obci nechtějí a mají z nich strach, aniž by si to někdo před tím ověřil,“ zní údajně popis instrukcí mířících od editorů ke krajským zpravodajům TV Prima.

Celý text je ZDE

Autorka svědectví se prý sama ozvala. Redakce serveru HlídacíPes.org sice identitu pisatelky zná, ale neprozradila ji. „Souhlas se zveřejněním všeho, co vám píši, samozřejmě máte. Vím, že nejvíc fér by bylo promluvit o tom někde veřejně. Zbaběle přiznávám, že se mi do toho nechce. Šla bych do toho v případě, že by se někdo přidal. Na pozici samotného vojáka v poli se necítím. Doufám, že to chápete,“ vysvětlila důvody svého přání zůstat v anonymitě.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vam

Tomio Okamura byl položen dotaz

migranti

V rozhovoru pro PL jste řekl, že hnutí SPD tady nechce žádné africké a islámské migranty. Ty ale podle všeho k nám ani nechtějí. Jak se ale stavíte k přijímání uprchlíků z Ukrajiny? A vracel byste na Ukrajinu bojeschopné muže? A pokud ano, jak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tlak veřejnosti a médií na obchodní řetězce polevil. A už se to děje zase

20:50 Tlak veřejnosti a médií na obchodní řetězce polevil. A už se to děje zase

Dubnovou inflaci nasměrovalo vzhůru především nečekané zdražení potravin. „Pokud zákazník stále – a …