Štípla mi to Cikánka... Ale trochu jinak. Nová kampaň má bořit předsudky

31.07.2012 15:36 | Zprávy

Společnost IQ Roma servis přichystala kampaň, která se snaží bojovat proti předsudkům o Romech. Lidé se tak zde dočtou, že jim třeba „Cikán zas nařezal“. Menším písmem je však pod touto větou dopsáno „plnou kůlnu dříví“.

Štípla mi to Cikánka... Ale trochu jinak. Nová kampaň má bořit předsudky
Foto: IQ Roma servis
Popisek: Světová kampaň na podporu zaměstnávání Romů

„Zas mi to štípla Cikánka,“ píše se na reklamě. „A krásně! Stříhá keře nejlíp ze všech!“ dodává se malým písmem. Reklama na projekt „Romové pracují a chtějí pracovat“ se snaží bojovat proti předsudkům.

"Naše kampaň reaguje na zhoršující se postoj české veřejnosti vůči Romům. Postoj zaměstnavatelů je velmi podobný - nedůvěra, podezřívavost, xenofobie, předsudky," uvedla pro server iDnes.cz šéfka společnost IQ Roma servis Katarína Klamková.

„Chvályhodné téma, diskutabilní strategie. Je to veselá textařina, ale u mě to moc nerezonuje. Vlastně přemýšlím víc o autorovi než o sdělení,“ okomentoval kampaň Martin Přikryl v magazínu Marketing & Media. Znám je například díky reklamám na neexistující obchodní dům Český sen.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: pan

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

finance

Pane ministře, můžete prosím uvést o kolik jste zvýšil plat pracovníkům SSZ za dobu Vašeho působení? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Tváří se jako právník“. Výborný chtěl zesměšnit Rajchla, ale sám si naběhnul

13:39 „Tváří se jako právník“. Výborný chtěl zesměšnit Rajchla, ale sám si naběhnul

Kdo jinému ústavně-právní jámu kopá, sám do ní často padá, poznamenává právník Petr Kolman nad zážit…