Paní Šiander si koupila ojeté auto, které ovšem začalo mít velké problémy. Podle automechanika Pavla Jindry se našlo mnoho skrytých závad, jejichž oprava by mohla vyjít až na 150 tisíc korun. Auto přitom stálo 180 tisíc. Vozidlo v takovém stavu nemůže projít technickou kontrolou, jenže prošlo.
Podplacený novinář?
Společnost VIPCars, kterou vlastní Tomáš Horáček, auto přijala zpět. „Pan Horáček měl auto ne 14 dní, ale má ho dosud. Skoro čtyři měsíce,“ uvedla v reportáži paní Šiander. Ona sama vypověděla Horáčkovi smlouvu, nic se však doposud nestalo.
České televizi Horáček rozhovor několikrát odmítl. K tomu, že by měl uznat vady auta, Horáček uvedl, že paní Šiander reklamovala problémy 11 měsíců po uzavření smlouvy, což ovšem není pravda.
Údajná novinářka Patricie Kossevová v době natáčení napsala generálnímu řediteli České televize dopis, v němž obvinila jednoho z reportérů ČT, že je zaplacen, aby Horáčka zdiskreditoval. Měl být politicky motivován. „Někdo mi řekl, že se něco takového děje, a já musím zjistit, co za tím vězí,“ uvedla Kossevová v telefonu.
Jenže jediný člověk blízký politice je právě Horáček. Ten se stal symbolem účelových náborů lidí do ČSSD v severních Čechách. Měl být spojený s Petrem Bendou. Horáčka média nazývala tzn. velrybářem, členy do strany nejen nabíral, ale také je např. organizoval na mítincích.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh