Zní to jako začátek reklamy, ale není to začátek reklamy. Jak často se vám "rozjede" poklopcový zip u vašich džínovitých kalhot, právě když stojíte ve středu pozornosti a hovoříte například o výlovu vorvaňů? Jak často řešíte zaseknutí poklopcového zipu, právě když jste konečně vystáli/y tu frontu a bije za pět minut dvanáct před prasknutím močového měchýře?
Smysl dámského poklopce
Jistě, namísto poklopcového zipu preferujete poklopcoidní knoflík. Hrozba jeho rozepnutí či utržení a ztracení nad vámi visí jako meč nad Damoklem. Možná, že do nejen Vámi používané a použité kabinky se jako do dočasného útočiště uchýlí i nešťastný jedinec a utržený nález si nechá jako "knoflík pro štěstí". Ale, dámy, vy nad ztrátou mávnete rukou a dostaví se "nojonový" syndrom aneb motto "co se dá dělat", "stalo se" a ještě rekapitulativně "no jo, no".
Dámy i nedámy urputným nošením kalhot při jakékoliv příležitosti asi získaly dojem, že se za všech okolností vyrovnávají mužům. Je to opravdu naštěstí jen dojem, ať již se feministky snaží jakkoli
Nemusíte si "krátový" počet rozjetí a zaseknutí poklopcového zipu (popřípadě i rozepnutí či urvání knoflíku) zapisovat do deníku či kalendáře (dnes do chytrého telefonu). Funkce výše napsaných otázek je nanejvýš řečnická.
Navazující otázka už řečnická není: Potřebujete, milé kolegyně ženy, vlastní poklopec?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: protiproud.cz