Ponechme teď stranou pikantní záležitost, že to byl právě šéf Fiatu Sergio Marchionne, který před pár lety obvinil VW z toho, že svou cenovou politikou rozpoutal uvnitř sektoru krvavou lázeň. Věnujme se jinému fenoménu, kterým může být začátek nové cenové války mezi výrobci automobilů. Není sice nikde psáno, že šrotovné, které Fiat za zfixlované vozy VW zákazníkům nabízel, musí nutně vyvolat cenovou reakci konkurence. VW se jí ale minimálně bude muset věnovat a lze si představit různé scénáře, přičemž ten extrémní zní výměna starého “čmoudícího” výrobku za nový ekologicky nezávadný.Již během tohoto týdne se přitom možná dozvíme, jaké řešení dieselového problému vedení VW zvolí, ale jen pro představu v Evropě jde údajně o 8 miliónů vozů a zvažované náklady (napravení podvodu) na jeden vůz čítají od 20 do 10000 euro.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV