Ta ovšem v přepočtu činí 261 korun za hodinu, a její vyplácení by mohlo být pro české dopravce likvidační. Proti tomuto francouzskému nesmyslu se rázně postavil i europoslanec Tomáš Zdechovský. „Je potřeba si uvědomit, že kromě svého platu berou řidiči kamionů ve Francii i denní stravné ve výši 45 euro, což nejsou malé peníze,“ upozorňuje.
Není to nic jiného, než průhledná snaha Francouzů o likvidaci nepohodlné konkurence z tzv. nových zemí Evropské unie a nikoliv dojemná starost o platy zahraničních pracovníků, aby ti náhodou nestrádali.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Důvěra
Jak si vysvětlujete, že podle dat OECD věří této vládě jen 19 procent občanů? Analytici i politologové se shodují, že za tím stojí kombinace faktorů – finanční nejistota, pocit politického odcizení i přetrvávající vnímání korupce. Co vy na to? Upřímně mě přijde, že jste si sami vědomi, že nejste moc...
Další články z rubriky

15:49 Jan Fiala: Unie, Friedman a svobodný svět
Páteční glosa Jana Fialy
- 11:35 Dominik Rusinko: Zapomeňte na euro. Nejdříve v roce 2034
- 16:57 Petr Hampl: Co je důležité vědět o Orbánově ekonomickém modelu
- 11:34 Jan Campbell: Co potřebuje Stačilo!
- 15:49 Jiří Paroubek: Děsivé přiznání obžalovaného v kauze Dozimetr
- 11:24 Jiří Weigl: Už to tady jednou bylo. Jak to, že jsme na to zapomněli?