Jedná se o to, že zamilovaní mohou facebookem, emailem, či osobně doručit Dopravnímu podniku města České Budějovice vzkazy, určené druhému partnerovi, který je pak vyvěsí ve vozech na svých páteřních linkách. Ty jezdí častěji než jiné spoje. Později pak budou všechny valentýnky zveřejněny na facebookové stránce městského dopravce a za první tři, které dostanou nejvíce lajků, dostanou jejich autoři ceny.
To je moc dobrý nápad, který pomáhá propagaci městské hromadné dopravy a jak se ukázalo v minulých letech, je o tuto akci velký zájem. Lidem to zpříjemňuje cestu autobusy nebo trolejbusy, rádi si přečtou něco hezkého, zamilovaní pak hledají zrovna ten svůj vzkaz a je to dobrý způsob, jak přilákat další cestující.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV