Pan plukovník má koordinovat strategickou komunikaci vlády. Má asi jít o promyšlenou práci s veřejností. Vláda pravděpodobně chce, aby jejímu počínání bylo porozuměno. Nic proti tomu. Nicméně když společnosti občas lžu a nemám zrovna dobré výsledky, pak zákonitě přichází bumerangový efekt. Tedy pokud žiji v demokracii se svobodnými přístupy k informacím. Zatím existují možnosti, jak a kde získávat objektivní informace. Žel, většinou to nejsou vládní zdroje, o mainstreamu či České televizi nemluvě. Věřme, že jmenování pana plukovníka do nové role, neznamená dozor nad zdroji informací. Ale kdo ví.
Pokud by naše vláda myslela marketingově, pak by spíše měla jmenovat koordinátora pro budování brandu, značky naší země. Trvalo nám třicet let než jsme došli k postupnému prosazení názvu Česko do našich marketingových komunikací. Utratili jsme zbytečně několik miliard korun daňových plátců. Vzpomínám, jak jsem se na světové konferenci o reklamě konané začátkem 21. století v Ženevě zeptal světových odborníků na to, zdali je lepší v marketingových a komerčních komunikacích používat výrazy Czech Republic či Czechia. Nemohli pochopit, že neumíme počítat do deseti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.