Konkrétně to podle společnosti TNS Aisa vypadá tak, že u YouTube strávíme průměrně 3 hodiny a 20 minut týdně, což je stejně jako u ČT 1 a o 10 minut více, než kolik zabere sledování Primy. Před YouTube je jen Nova.
Není na tom nic překvapivého, protože s rozšířením chytrých telefonů a tabletů, zvláště když oproti loňsku sledování na těchto přístrojích stouplo o 65 procent, s tím všichni počítali: Dnes se dají videa sledovat na všem, co má obrazovku, a program si každý volí sám.
Průzkum taky potvrdil, že popularitu má YouTube nejvíc u mladé generace v kategorii od 15 do 34 let. V této cílové skupině má zásah 91 procent, což je víc, než má kterýkoliv český televizní kanál.
Pro porovnání kanál pro mladé Prima Cool má zásah 67 procent. Při rozšíření věkové skupiny na 15 až 54 let se ale situace mění a vítězí Nova se zásahem 88 procent, následuje ČT s 84 procenty a Prima s 83 procenty. YouTube má 82 procent.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz