Tedy, možná by provokatéři pobaveně či rozčíleně tvrdili, že zdražení je nesmysl ohrožující životní prostředí, ale nevěřte jim. Bez zdražení by nebylo možné realizovat některé cíle našich politických představitelů v Praze a vynakládat na jiné účely prostředky, které by mohly sloužit na financování veřejné dopravy v hlavním městě. Je přeci třeba snižovat některé příjmy města, omezovat osobní dopravu po nábřeží, podporovat určité osoby, vynakládat samozřejmě přísně účelně prostředky například na nový vzhled dopravních prostředků, lavičky věnované významným osobnostem atd. Pražané přeci by to měli pochopit a na bohulibé úmysly některých politiků dobrovolně a s radostí přispívat.
Snad bude vhodné si porovnat tvrzení o hrozbě kolapsu bez zdražení s oficiálními údaji dopravního podniku a hlavního města Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

12:17 Jan Campbell: BRICS, výsledky a výzvy
Předpokládám, že většina čtenářů ví, že BRICS je akronym pro označení uskupení původně čtyř zemí, Br…