Lukáš Lhoťan: Srbové zničili symbol muslimské okupace, tak jako my ty německé

16.05.2016 21:29

Česká média obšírně referovala o otevření znovuobnovené mešity v srbské Banja Luce. Otevřená mešita se prý stala symbolem „tolerance“ a multikulturního soužití. Krásna to propaganda, ale pro mnohé Srby je mešita stejným symbolem, jako pro nás sídlo SS či Sudetoněmecké strany.

Lukáš Lhoťan: Srbové zničili symbol muslimské okupace, tak jako my ty německé
Foto: Archiv Lukáše Lhoťana
Popisek: Lukáš Lhoťan

Možná si opět nějaká čtenářka či novinářka řekne, že jsem netolerantní a neznám historii, jak mne nedávno poučovala na stránkách časopisu Znojemsko redaktorka Alžběta Janíčková. Tak si tedy zjistěme něco o tom, co pro mnohé Srby znamená mešita.

Muslimové začali na Balkán pronikat trvale od roku 1354 v rámci expanze Osmanské říše. Do té doby tam muslimové nežili. Muslimové postupně porazili balkánské národy a chovali se k nim více než barbarsky (doporučuji k tématu článek myslitele Vlastimila Podrackého zde). Muslimský teror dolehl i na Srby a mnohdy nabíral stejných rozměrů, jako nacistické řádění u nás. Tak, jako nacisté si zde u nás stavěli svá sídla a centra na důkaz své moci, tak se i pro Srby staly mešity symboly okupace a muslimské tyranie.

Samozřejmě, že díky staleté muslimské okupaci Balkánu došlo k tomu, že se z řad kolaborantů s muslimy vytvořila společenská vrstva, jejíž potomci jsou dnešní Bosňané. Tedy Bosňané nejsou nikdo jiný, než Srbové, Chorvaté a příslušníci jiných národů, kteří konvertovali k islámu a začali se s muslimy mísit. Kdyby i u nás Němci okupovali dostatečně dlouho, i zde by jistě vznikla také vrstva poněmčených českých kolaborantů, i s jejich svatyněmi.

 

Jestli je tedy pro nás úřadovna Sudetoněmecké strany či SS symbolem německé okupace, tak pro Srba je tím symbolem mešita. Proto je pochopitelné, že nenáviděný symbol okupantů – mešitu, se rozhodli zničit. O to tragičtější pro mnohé Srby je, že symbol okupantů je znovuvybudován a ještě k tomu prezentován jako nevinná oběť náboženské nenávisti.

Je to stejné, jako kdyby se dnes u nás obnovila sídla SS či Sudetoněmecké strany a hovořilo se o tom, že jejich zničení bylo projevem nenávisti … Tedy z lidského hlediska lze pochopit, že po staletí utlačovaní a terorizování jsou Srbové stále plní zloby proti symbolům okupantů a nechtějí být znovu "islamizováni", ani ve jménu multikulturalismu.

Jenže co chtít po dnešní politické a společenské elitě, která si upravuje historii k obrazu svému a mnohdy po vzoru Adolfa Hitlera lituje, že Karel Martel zastavil muslimské dobyvatelé u Poitiers?? Ale naše společenské a politické elity nejsou jako Karel Martel, ten bránil své lidi, zatímco naše elity brání příchozí kolonizátory.

Vyšlo na eurabia.parlamentnilisty.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Štefec (Trikolora): Tak kdo tady vlastně vede válku?

20:57 Štefec (Trikolora): Tak kdo tady vlastně vede válku?

Vyjádření experta Trikolory k útokům na kritiky války.