Nad Středozemním mořem se ale cosi stalo, protože letoun v běžné letové hladině 11.000 metrů vydržel pouhou minutu a začal klesat až na 2000 metrů, což je velmi nízko. Pokles to byl strmý, ale podle expertů ne nebezpečný. Vypadal asi jako razantní klesání na přistání.
Nabízelo by se, že v kabině nastaly problémy s tlakem vzduchu a posádka se je snažila odvrátit snížením letové výšky.
Francouzský úřad pro civilní letectví oproti předchozím informacím uvedl a agentrura Reuters citovala, že letoun ani nevyslal nouzový signál.
Záhad je mnoho, ale i když se letoun zřítil do nepřehledného terénu francouzských Alp, je skoro jisté, že odpovědi na ně i přes nepřístupný terén alpských skal, dostaneme.
Toto neštěstí, i když obětí je mnoho, nelze srovnávat s otazníky nad zmizením malajsijského Boeingu nad Indickým oceánem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Ukrajina (válka na Ukrajině)
Zprávy z bojiště jsou v reálném čase těžko ověřitelné, ať již pocházejí z jakékoliv strany konfliktu. Obě válčící strany z pochopitelných důvodů mohou vypouštět zcela, nebo částečně nepravdivé (zavádějící) informace.
Redakční obsah PL pojednávající o tomto konfliktu naleznete na této stránce.
autor: Český rozhlas