To v Německu muslimové za podpálení synagogy odešli od soudu s tím, že jejich čin byl přiměřenou kritikou Izraele. Paradoxem se jednalo o znovupostavenou mešitu po roce 1945, protože původní zapálili nacisté během Křišťálové noci, kdy protestovali proti židovskému elementu v politice a obchodě. Je možné čin z roku 1938 chápat také jako přiměřenou kritiku Židů?
V této souvislosti mě napadá, že když muslimové spáchají teroristický čin, tak se ozývají slova, že nejde všechny muslimy házet do jednoho pytle. Je to o to zajímavější vzhledem k tomu, že věřící ze židovské obce ve Wuppertalu těžko mají něco společného s politikou státu Izrael a přesto se stali obětí činu, který soud ohodnotil jako čin přiměřený a co více, z německých Židů udělal viníky politiky Izraele, aniž by bylo specifikováno, co je na politice Izraele tak špatného, mimo to, že se brání islámské agresi.
Jak je daleko od zapálení synagogy k napadání Židů a ospravedlňování takového násilí, jako násilí přiměřeného?
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Sociální benefity pro Ukrajince.
Dobrý den pane ministře. Mám otázku. Podle PL ze dne 17. 12. 2025 připravila polská vláda návrh novely zákona o pomoci ukrajinským občanům, který počítá s ukončením mimořádného speciálního statusu pro ukrajinské uprchlíky od 4. března příštího roku. Podle mluvčí ministerstva vnitra Karoliny Gałecké ...
Další články z rubriky
9:44 Dominik Rusinko: Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?
Česká koruna má za sebou nad očekávání dobrý rok. Na jeho začátku byli analytici (včetně nás) nastav…
- 12:30 Michal Mikulenka: Novoroční přání České televizi
- 10:23 Vladimír Ustyanovič: Není prezident jako prezident a není generál jako generál
- 9:16 Jiří Halík: Motto EU - jednotná v rozmanitosti. Rozmanitost národních států je potlačována
- 13:57 Jiří Paroubek: Naši rádoby válečníci zase kňučí
- 12:26 Zdeněk Joukl: Množstevní slevy pro vrahy?



