To v Německu muslimové za podpálení synagogy odešli od soudu s tím, že jejich čin byl přiměřenou kritikou Izraele. Paradoxem se jednalo o znovupostavenou mešitu po roce 1945, protože původní zapálili nacisté během Křišťálové noci, kdy protestovali proti židovskému elementu v politice a obchodě. Je možné čin z roku 1938 chápat také jako přiměřenou kritiku Židů?
V této souvislosti mě napadá, že když muslimové spáchají teroristický čin, tak se ozývají slova, že nejde všechny muslimy házet do jednoho pytle. Je to o to zajímavější vzhledem k tomu, že věřící ze židovské obce ve Wuppertalu těžko mají něco společného s politikou státu Izrael a přesto se stali obětí činu, který soud ohodnotil jako čin přiměřený a co více, z německých Židů udělal viníky politiky Izraele, aniž by bylo specifikováno, co je na politice Izraele tak špatného, mimo to, že se brání islámské agresi.
Jak je daleko od zapálení synagogy k napadání Židů a ospravedlňování takového násilí, jako násilí přiměřeného?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Kdo přesně si podle vás nepřeje mír?
Tvrdíte, že si ho nepřeje dost lidí. Podle mě jediný, kdo ho nechce je Putin. Jeho cíl je ovládnout Ukrajinu a podle mě přes to pro něj nejede vlak.
Další články z rubriky

15:49 Jiří Weigl: Falešný přízrak Mnichova a kompromisní mír
Denní glosa Jiřího Weigla