I.
Tam, kde chybí ryzí skutečný idealismus a pozitivní kreativita, které by byly prostoupeny opravdovými hodnotami a na jejich bázi by se utvářely, je místo pouze pro směšnou a destruktivní nápodobu.
Zejména v poslední době stojí za povšimnutí reklamní, hudební a další spoty, filmy atd., ve kterých je mužům podsunováno, že kdo není alespoň metrosexuál nebo hipster, je takřka méněcenný tvor. Žena, která si přeje tradiční rodinu s tradičními hodnotami, je takřka archaická konzervativní zpátečnice. Skoro se zdá, že ideální genderový stav je LGBT.
Reklamy a propaganda na lidi zabírají, ať už se nám to líbí nebo nelíbí. Média se tak stala novým bojištěm. V médiích se do značné míry rozhoduje o podobě "správné " společnosti.
Vypadá to, jakoby se současná squadra mocenských struktur, která bezesporu má vliv na směřování a podobu reklamní agendy, snažila o novodobé sociální inženýrství. Vytvořit univerzálního béžového světoobčana, který se bude mimo jiné domnívat, že je "osvobozen" od tradičních genderových rolí a zaměří se pouze na svůj individuální osobní růst. Tato lákavá libá mantra má však podpořit zcela jiné téma. Ve skutečnosti jde spíš o apel na mladé lidi, který je má utvrdit v sobeckosti, pýše a egoismu. Vzhledem k tomu, že probíhá souběžně s vnucovanou multikulturalistickou doktrínou, mohou si lidé jejím přijetím a propagací falešné kompenzovat své "ryzí dobráctví"..Je to velmi ambiciózní, ale především bizarní plán. Předpokládám, že jeho skutečný účel je zakrýt spoustu socioekonomických a dalších problémů, které svým působením do společnosti postupně dlouhodobě vnášejí právě dekadentní mocenské elity.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV