„Češi nakupují na českých i zahraničních e-shopech stále častěji a utrácí zde rok od roku více peněz. Nicméně z našeho průzkumu vyplývá, že téměř čtvrtina lidí má s nakupováním na internetu špatnou zkušenost. Nejčastěji si stěžují na pozdní dodání zboží, což představuje 44 % všech negativních zkušeností,“ vysvětluje Oldřich Fremr, manažer útvaru Platební karty ČSOB. Celých 42 % dotázaných už v minulosti zboží zakoupené v e-shopu reklamovalo. „Pozitivní je, že 80 % z nich má s reklamacemi víceméně kladné zkušenosti,“ dodává Oldřich Fremr.
Pokud klient za produkt zaplatí v e-shopu kartou, zboží mu nedorazí a nedokáže se s obchodníkem sám dohodnout na vrácení peněz, může pomoci i banka. „Tato služba se nazývá chargeback a jejím prostřednictvím lze v určitých případech žádat vrácení peněz na kartu. Klienti využívají této možnosti stále častěji, meziroční nárůst činí přibližně 50 %,“ říká Fremr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV