Jako hlavní důvod, který nám divákům byl předložen je, že chcete představení ukončit na vrcholu jeho slávy a nečekat na upadající zájem diváků. S tím by se dalo souhlasit a vyjádřit porozumění, kdyby.. Kdyby to tak bylo. Ono totiž tohle představení má ještě roky stejné úrovně slávy daleko před sebou. A to dle odhadů nás diváků minimálně 5 let. 600 je sice hezký kulatá cifra, hodná oslav. Ale ta nám přijde oslavyhodná třeba u výročí Pražského orloje, nikoliv u představení, na který nyní chodí už nová generace a která měsíce i roky čeká, až „uloví“ svoji vstupenku. Ano, i roky. Jak je vám dobře znáno, představení se vyprodává do 48h (pomineme-li místa na stání a místa se zhoršeným výhledem poslední kategorie) a to několik měsíců dopředu. A nejbližší roky by na tom nic nezměnily. Představení je vyprodané už při předprodeji a kdo si pro vstupenku nepřijede přímo na pokladnu do Prahy, má na 99% smůlu. Asi víte, jak beznadějná je situace na internetu. Ale vaši diváci nebydlí jen v Praze, žijí ve svých domovech po celé republice (měsíc co měsíc čekající u internetu, většinou marně). Velká část diváctva dojíždí až ze Slovenska a nelituje času ani peněz, jen aby viděla toto úžasné představení.
Jak už bylo uvedeno, během těch 22let představení na scéně ND vám vyrostla další generace. A i ti chtějí vidět svého oblíbence pana Miroslava Donutila v jeho nejslavnější roli. Protože tenhle Sluha je prostě jenom jeden! Navíc tisíce lidí plánují, že vstupenky zakoupí jako vánoční dárek a vy jim tuto krásnou možnost chcete odepřít.
Dalším argumentem by mohl být fakt, že toto představení je Alfou i Omegou Národního divadla, ať se to někomu líbí nebo ne. V době bojů divadel o dotace je proto rozhodnutí o derniéře více než podivné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV