Uzavření části maloobchodu vedlo k nejenom výraznému výpadku tržeb především obchodníků s obuví, zbožím pro volný čas, pro domácnost, ale fakticky si pohoršily všechny „kamenné“ obchody. Jejich výpadek i tentokrát nahrazovaly internetové obchody, kterým korona-krize nahání zákazníky. Vzhledem k tomu, že ještě zdaleka nevyčerpaly svůj potenciál – co do šíře sortimentu nebo pokrytí rozvážkami – je jejich perspektiva nadále velmi příznivá. Neočištěné tržby e-shopů a dalších zásilkových služeb proto v meziročním srovnání vzrostly o téměř 35 % a nepochybně tak vytvořily další historický rekord.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV