Petr Hampl: Potřebujeme více sexuálního obtěžování, nikoliv méně

08.11.2017 19:02 | Zprávy

Kampaň proti skutečnému či domnělému zneužívání žen, které mělo údajně spočívat v běžných intimních kontaktech, je v plném proudu. Aktivisté potřebují vykazovat činnost, takže se definice zneužití rozšiřuje téměř po hodinách.

Petr Hampl: Potřebujeme více sexuálního obtěžování, nikoliv méně
Foto: Archiv PH
Popisek: Petr Hampl

Ukazuje se, že není už skoro nikoho, kdo by se široce definovaného sexuálního zneužití někdy v minulosti nedopustil. Stejně jako většina neomarxistických kampaní, i tato je založena na okázalém ignorování základních civilizačních a dokonce i biologických faktů.

Základní situaci, od které se vybízecí kampaň #MeToo odvíjí, lze popsat následovně. Úspěšná žena středního věku „odhalí,“ že v mládí měla sexuální kontakt s výrazně starším mocným mužem. Podstoupila jej zcela dobrovolně a získala za něj nějaké výhody. V mnoha případech tím byla odstartována celoživotní velmi úspěšná kariéra. Komentář profesionálních aktivistů k tomu říká, že onen byl pachatelem a žena obětí, aniž by byla zpochybňována dobrovolnost celé transakce. Muž je vinen proto, že nabídl výhodu výměnou za sex, čímž prý měl narušit psychiku mladé ženy i obecnou morálku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ondřej Lochman, PhD. byl položen dotaz

Kde máte nějakou jistotu, že se teď ODS bude chovat jinak?

Tvrdíte, že požadujete, aby byl váš náměstek na ministerstvu spravedlnosti o všem informován. Jak toho ale budete chtít v praxi dosáhnout, když teď byl evidentně obcházen? Jaké záruky máte nebo budete požadovat, že se dostanete ke všem informacím?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pavel Foltán: Každá (i mediální) Rada drahá?

14:29 Pavel Foltán: Každá (i mediální) Rada drahá?

Komentář k chování České televize během předvolební kampaně